سوئیچ PoE غیرمدیریتی با پورت های PoE 24* 10/100/1000M و پورت های SFP 2* 1000M . پورت 1-24 بصورت poe با استاندارد IEEE802.3af ومنبع تغذیه داخلی 600 وات می باشد.

سوئیچ 24 پورت poe سری AR-SW24P-G2S یک سوئیچ PoE بدون مدیریت است که به طور مستقل توسط ARIOONET توسعه یافته است ، دارای پورت های PoE 24*10/100/1000M و 2*1000M پورت SFP افزایشی است. پورت 1-24 می تواند IEEE 802.3af/را در منبع تغذیه استاندارد PoE ، قدرت PoE تک پورت تا 30 وات ، و حداکثر توان خروجی 600 وات را پشتیبانی کند. به عنوان یک منبع تغذیه PoE ، می تواند به طور خودکار تجهیزات دریافت کننده برق که مطابق استاندارد هستند را تشخیص داده و از طریق کابل شبکه تغذیه کند. این دستگاه می تواند نیرو را به تجهیزات پایانی POE مانند AP بی سیم ، وب کم ، تلفن VoIP ، اینترکام کنترل دسترسی ویدئو و غیره از طریق کابل شبکه برای تامین محیط شبکه که نیاز به منبع تغذیه PoE با چگالی بالا دارد ، تأمین کند.  برای هتل ها ، پردیس ها ، محوطه کارخانه ها و شرکت های کوچک و متوسط مناسب است .

ویژگی های محصول

پورت کامل گیگابیت

◇ از ترکیبی از درگاه های RJ45 و پورت های Gigabit SFP برای تسهیل شبکه انعطاف پذیر و برآوردن الزامات شبکه سناریوهای مختلف پشتیبانی می کند.

◇ از حمل و نقل سریع بدون مسدود کردن سیم پشتیبانی کنید.

◇استاندارد IEEE802.3x

منبع تغذیه PoE هوشمند

port پورتهای 24*10/100/1000Base-T RJ45 ، نیازهای نظارت امنیتی ، سیستم کنفرانس از راه دور ، پوشش بی سیم و سایر سناریوها را برآورده می کند.

◇ IEEE802.3af/در استاندارد PoE ، بدون آسیب رساندن به دستگاه های غیر PoE.

سخت افزارپایدار و قابل اعتماد

◇ CCC ، CE ، FCC ، RoHS.

power مصرف برق کم ، پوشش  کیس فولادی گالوانیزه ، خنک کننده فعال فن.

پانل ساده، می تواند وضعیت دستگاه را از طریق نشانگر LED PWR ، Link ، PoE نشان دهد.

سوئیچ 24 پورت poe

نکات مهم در خرید سوئیچ poe

1-سرعت پورت های سوئیچ poe

سوئیچ های شبکه با پهنای باند  مختلف توسط تولید کنندگان تولید شده اند  سوئیچ های قدیمی تر با پورت 10/100 که حداکثر سرعت هر پورت به 100 مگابیت بر ثانیه می رسد و سوئیچ هایی با پهنای باند 1000 که با اصطلاح با نام سوئیچ های شبکه گیگابیتی نام برده می شوند.( کلیه محصولات اریونت گیگابیتی می باشد)

2-پاور خروجی هر پورت poe
یکی از عوامل مهم در انتخاب سوئیچ شبکه poe  توان خروجی که بر روی هر پورت می توانید دریافت کنید . هر چقدر این توان بالا باشد فاصله کابل دوربین تحت شبکه poe  یا سایر دستگاهایی که به صورت  poe  از سوئیچ تغذیه میکنند می تواند بیشتر باشد.گرچه به توان مصرفی دستگاه  poe  نیز مرتبط می باشد.(سوئیچ های تولیدی اریونت با توان 30 وات بر روی هر پورت با به صورت سفارشی قابلیت افزایش نیز می باشد)
3-تعداد پورت های اپلینک

معمولا درسوئیچ های  poe  چند پورت را به عنوان  اپلینک در نظر میگیرند که پورت های اپلینک به عنوان رابط به سایر سوئیچ های شبکه یا به عنوان اتصال به تجهیزات غیره  poe  مورد استفاده قرار میگیرند.

4-نوع پورت های اپلینک

نوع پورت های اپلینک که ازنوع نوری باشد یا از نوع کانکتور rj45 یا به صورت پورت کامبو باشد نیز مهم میباشد.

بنا به توپولوژی شبکه نوع سوئیچ انتخاب می شود ولی با توجه به تغییر زیر ساخت های شبکه به فیبر نوری اغلب از سوئیچ های poe  با پورت فیبر نوری استفاده می شود.

5-مدیریت پورت های  poe

قابلیت فعال و غیره فعال کردن poe  بر روی پورتها-زمان بندی فعال شدن poe پورتها-قابلیت پایش مصف پاور مصرفی بر روی هر پورت

تفاوت قیمت سوئیچ 24 پورت poe  اریونت با  قیمت سوئیچ 24 پورت poe سیسکو

سوئیچ 24 پورت poe سیسکو 2960 موجود در بازار همه ریفر بوده به دلیل خارج شدن از چرخه تولید و باکس مجدد رنگ شده و تمیز میگردد بجای نو ارائه میشود.

تفاوت قیمت و کیفیت سوئیچ poe برند اریونت با قیمت سوئیچ 24 پورت poe دی لینک

سوئیچ poe ایونت دارای پورت های 1000مگابیت می باشد و دارای خط تولید در ایران می باشد.

فانکشن های این سوئیچ معادل سوئیچ poe سیسکو می باشد.

سوئیچ 16 پورت اریونت معادل قیمت سوئیچ 16 پورت poe سیسکو

قیمت سوئیچ 24 پورت poe سیسکومی

باشد

سوئیچ 24 پورت(AR-SW24P-G2S)

دوسال گارانتی:

تمامی تولیدات آریونت از دو سال گارانتی برخوردارند.