Education

نحوه انتخاب تولید کننده ماژول نوری

ماژول های نوری

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نحوه انتخاب تولید کننده ماژول نوری

اگر قصد خرید یک ماژول فیبر از فروشگاه آنلاین دارید ، مطمئناً ارائه دهندگان و وب سایت های آنلاین بی حد و حصر را پیدا خواهید کرد. وب سایت هایی که در طول انتخاب با آنها روبرو می شوید ، ماژول های مختلفی مانند ماژول SFP ، ماژول GBIC ، ماژول +SFP، ماژول XFP ، ماژول XENPAK ، ماژول های فیبر نوری . در این مقاله به شما کمک می کنیم تا تولید کننده ماژول نوری SFP مناسب را انتخاب کنید.

لیزر و کیفیت IC:

همانطور که از نامش مشخص است ، گیرنده نوری می تواند سیگنال نوری را ارسال و دریافت کند. برای انتقال از لیزر استفاده می شود و برای پذیرش از photodetector استفاده می شود. سیگنال دیجیتال منتقل شده وارد مدار فرستنده می شود و سیگنال دیجیتال را به نوری تبدیل کرده و به فیبر منتقل می کند. سیگنال نوری دریافت شده توسط آشکارساز نوری تشخیص داده می شود و سیگنال نوری را به دیجیتال تبدیل می کند.

اطمینان حاصل کنید که تولید کننده ماژول نوری  از IC ها ی که از کیفیت خوبی برخوردار هستند استفاده کرده است ، لیزر متعلق به دسته 1 است. ممکن است برخی از تولید کنندگان چینی فرستنده گیرنده را با هزینه بسیار پایینی تهیه کنند ، اما مشکلی که در این محصولات وجود دارد این است که مدار آنها کیفیت بسیار پایینی دارد و هنگام استفاده در محیط واقعی  کارایی واقعی را ندارند.

به طور کلی تولید کننده ماژول نوری SFP خوب:

هیچ عبارت مهمی وجود ندارد ، زیرا هنگام تماس با تأمین کننده احتمالی ، می توانید انتظار داشته باشید که تجربه کار ارائه دهند و محیط هایی که استفاده شده  را در نظر بگیرید. یک تولید کننده خوب باعث ایجاد آرامش در کنار افراد می شود و می تواند به افراد در رفع بیشتر نگرانی ها مانند وضعیت پس از فروش کمک کند.

زمان تحویل کالا:

تحویل محصول در تاریخ تعهد شده عامل مهمی در انتخاب تأمین کننده است. ما تولید کننده و ارائه دهنده گیرنده های گیرنده فیبر هستیم. تحویل سریع ما اطمینان حاصل کنید که کالاهای شما به موقع تحویل داده می شوند ، ما با پست ویژه-اتوبوس-تاکسی-تیپاکس-چاپار ارسال میکنیم که در حداقل زمان به دست مصفر کننده برسد.

قیمت مناسب:

مطمئناً قیمت را باید در هر مکانی برای خرید در نظر گرفت. معمولاً ما می خواهیم مقرون به صرفه ترین محصولات و خدمات را بیابیم. مطمئناً تأیید شده است که کالاهای ارزان قیمت ممکن است یکی از بهترین ها نباشند. آنچه ما دقیقاً می خواهیم توصیه کنیم این است که مطمئناً به دنبال محصولات و خدمات ارزان نباشید. از آنجا که کالاهای ارزان قیمت نیز ممکن است از نوع قابل توجهی باشند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

محصولات مرتبط

[/vc_column_text][us_carousel post_type=”arionet_product” taxonomy_category=”1-25g,10g-xfp,%d9%85%d8%a7%da%98%d9%88%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%b1%db%8c-sfp” columns=”3″ title_size=”محصولات مرتبط” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”4″][/vc_column][/vc_row]