مدیا کانورتورتک پورت POE

مدیا کانورتور PoE عملکردی مشابه انژکتورهای PoE دارند، اما تبدیل از فیبر به کابل های مسی را نیز انجام می دهند. مبدل های رسانه ای PoE تجهیزات منبع تغذیه (PSE) هستند که فاصله را از طریق کابل های فیبر نوری به دستگاه های مجهز به PoE (PDs) مانند تلفن های VoIP، نقاط دسترسی بی سیم و دوربین های امنیتی افزایش می دهند.

مدیا کانورتور PoE زمانی استفاده می شوند که یک دستگاه شبکه از دستگاه های مجهز به PoE (PDs) دور باشد. مدیا کانورتور PoE برای غلبه بر محدودیت فاصله کابل های مسی، مانند سایر مبدل های رسانه ای فیبر نوری، اما با عملکرد تجهیزات منبع تغذیه (PSE) استفاده می شود.

مبدل فیبر نوری PoE امکان ارسال جریان برق بر روی کابل شبکه را دارد. بنابراین وقتی که دستگاهی  به این مدیا کانورتور وصل می شود ، در صورتی که قابلیت  دریافت جریان برق بر روی کابل شبکه را دارا باشد ، مدیا کانورتور به صورت هوشمند  جریان برق را بر روی کابل شبکه ارسال می‎کند.دستگاهیی مانند دوربین های تحت شبکه ، تلفن های ip  ، انتن های بیسیم و اکسس پوینت ها …. نمونه هایی از این دستگاها می باشند.امروزه سیستم های نظارت تصویری به یکی از زیرساخت های ضروری در همه جنبه های زندگی تبدیل شده اند. با رواج برنامه های کاربردی با کیفیت بالا و هوشمند دوربین های نظارت تصویری ، الزامات کیفیت سیگنال انتقال ویدئو ، پهنای باند جریان و فاصله انتقال بهبود یافته است.

جهت تبدیل سیگنال های مورد نظر شامل اینترنت، تصویر، تلفن، صوت، اترنت و داده به سیگنال نوری برای انتقال بر روی بستر فیبر نوری در فرستنده (توسط مبدل فرستنده) و تبدبل سیگنال نوری به سیگنال خروجی در گیرنده (توسط مبدل گیرنده) استفاده می شود.

مدیا کانورتور تک پورت POE

دوسال گارانتی:

تمامی تولیدات آریونت از دو سال گارانتی برخوردارند.